Versetul zilei

Rugăciunea clipei

Doamne,


Amin


Tuesday, November 20

Rugăciune pentru linişte şi mângâiere

Doamne, potoleşte zbuciumul din mine. Purifică-mi sufletul şi desăvârşeşte lucrarea pe care ai început-o în viaţa mea. Curăţă grădina de buruieni ca să poată creşte din nou florile.


Sunt clipe în care mă simt o ratată. Simt că am eşuat înaintea Ta şi înaintea semenilor mei. A fost o vreme când am fost puternică dar acum nu mai sunt. Am atâtea răni care sângerează, atâtea dureri care mă sfâşie, atâta mizerie sufletească.

Tu eşti doctorul trupurilor şi sufletelor noastre. Adu vindecare şi în viaţa mea, în sufletul meu. Ca să pot merge mai departe. Ca să pot creşte în credinţă şi putere. Ca să împlinesc fără oprelişti voia Ta, spre slava numelui Tău.

AMIN

2 comments:

iuliagb said...

Amin!

iuliagb said...

Eliza poti te rog sa imi confirmi daca ai primit emailurile mele? Sper sa am adresa ta buna, am luat-o din profilul tau :)

God bless! Iulia

Blogosfera CrestinaBlogarama - The Blog Directory Christianity Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryBlog Flux DirectoryPromote Your Blog