Versetul zilei

Rugăciunea clipei

Doamne,


Amin


Saturday, July 11

Rugăciune pentru puterea de a ierta

Doamne, ajuta-mă să iert chiar și atunci când totul în mine îmi spune să n-o fac. Eliberează-mă de resentimente atunci când inima mi-e rănită de moarte. Deschide-mi ochii la lucruri ce mă pot vindeca și mângâia, făcându-mă mai puternică. Ţine-mă de mână şi lasă-mă să plâng pe umărul Tău. Du-mă în locuri unde n-am mai fost, așează-mă pe muntele cel mai înalt, ca să văd cât de nebunească e tendința mea de a mă agăța de propria-mi mânie. Arată-mi o frântură din măreţia Ta, ca să fac din ea comoara mea atunci când totul în jur pare să se prăbuşească.


Învață-mă să iau ce e mai bun din împrejurările dureroase ale vieții mele şi să iubesc oamenii care ma rănesc așa cum și Tu ne iubești pe toți, chiar dacă te rănim în fiecare zi cu vorbele, gândurile şi faptele noastre. Dă-mi înțelepciunea de a vedea dincolo de acest moment, de a înţelege şi accepta motivațiile adânci care-i fac pe oameni să-și rănească semenii. Dă-mi puterea să vindec și nu să nimicesc, să mângâi şi nu să distrug, să răsplătesc răul cu bine şi ura cu dragoste.

Şi nu în ultimul rând, întărește-mi credinţa, ca să pot face față încercărilor ce mă așteaptă în viitor. Fă din fiecare experiență o fântână cu apă vie, din care să pot scoate întotdeauna picături de putere şi înţelepciune. Învață-mă alchimia dragostei, care poate să transforme praful şi mâlul în aur curat şi să dea sens tuturor lucrurilor. Pentru că Tu ești singurul meu ajutor și în Tine îmi pun încrederea, acum şi în vecii vecilor.

AMIN

0 comments:

Blogosfera CrestinaBlogarama - The Blog Directory Christianity Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryBlog Flux DirectoryPromote Your Blog